Har du brug for rådgivning?

Har du brug for hjælp - klik her

Lejernes Landsorganisation er en sammenslutning af selvstændige afdelinger, hvor man som medlem kan få råd, vejledning og assistance. Lejernes Landsorganisation er en medlemsorganisation. Vi modtager ikke offentlig støtte. Vores mulighed for at være til rådighed for dig og andre lejere bygger derfor på medlemskab.

 

Covid-19 - Nyt fra Lejernes Landsorganisation

 


Opdaterede retningslinjer for afholdelse af beboermøde ifm. Coronavirus


FAQ - Ind- og fraflytninger under corona-epidemien Læs vejledningen her

I Lejernes LO (LLO) oplever vi en stigning i henvendelser om, hvad man skal gøre, hvis man har planlagt ind- eller fraflytning omkring d. 1.april, og hvad corona-epidemien betyder for dine pligter ved fraflytning.

LLO har derfor lavet denne lille FAQ til dig, der snart skal flytte.


FAQ - regler for udlejers adgang Læs vejledningen her

I Lejernes LO (LLO) oplever vi en stigning i henvendelser om, hvad man skal gøre, hvis man har planlagt ind- eller fraflytning omkring d. 1. april, og hvad Corona-epidemien betyder for dine pligter ved fx fraflytning.

Derfor har vi i LLO lavet denne lille FAQ til dig, der oplever, at udlejer skal ind i din lejlighed.


Bagud med huslejen? Vigtigt at en afdragsordning udfærdiges korrekt! Læs her

Hvis du er tvunget til at vælge mellem, hvilke regninger du skal betale, så prioriter din husleje. Anden gæld kan ikke medføre, at du skal fraflytte din lejebolig. Ved anden gæld kan du i stedet forsøge at indgå afdragsordninger.


LLO's afdelingers træffetider under covid-19.

Vores lokalafdelinger sagsbehandler fortsat, men må prioritere sagerne efter deadlines mv. Beregn længere svartid og ventetid ved telefonen. Se under: https://llo.dk/om-llo/afdelinger for nærmere information.


Information til lejere om covid-19. Læs her.

En guide over de mest forekommende problemstillinger ift. udlejer, huslejenævnssager, ind- og fraflytningssager, karantæne mv., og hvordan du bør forholde dig til dem.


Find din LLO-afdeling her.


Servicekontoret i Aarhus 

Servicekontoret er lukket for personlig henvendelse indtil videre. Telefontid mandag, tirsdag og onsdag kl. 13-16, men med nedsat bemanding. Mail tjekkes dagligt og sagsbehandling foretages.


 

Accepter cookies fra denne hjemmeside

Denne hjemmeside anvender cookies til at følge din adfærd og forbedre brugeroplevelsen på siderne

Du kan altid slette cookies via indstillingerne i din browser