Covid-19 - Nyt fra Lejernes Landsorganisation
Opdaterede retningslinjer for afholdelse af beboermøde ifm. Coronavirus
FAQ - Ind- og fraflytninger under corona-epidemien Læs vejledningen her
I Lejernes LO (LLO) oplever vi en stigning i henvendelser om, hvad man skal gøre, hvis man har planlagt ind- eller fraflytning omkring d. 1.april, og hvad corona-epidemien betyder for dine pligter ved fraflytning.
LLO har derfor lavet denne lille FAQ til dig, der snart skal flytte.
FAQ - regler for udlejers adgang Læs vejledningen her
I Lejernes LO (LLO) oplever vi en stigning i henvendelser om, hvad man skal gøre, hvis man har planlagt ind- eller fraflytning omkring d. 1. april, og hvad Corona-epidemien betyder for dine pligter ved fx fraflytning.
Derfor har vi i LLO lavet denne lille FAQ til dig, der oplever, at udlejer skal ind i din lejlighed.
Bagud med huslejen? Vigtigt at en afdragsordning udfærdiges korrekt! Læs her
Hvis du er tvunget til at vælge mellem, hvilke regninger du skal betale, så prioriter din husleje. Anden gæld kan ikke medføre, at du skal fraflytte din lejebolig. Ved anden gæld kan du i stedet forsøge at indgå afdragsordninger.
LLO's afdelingers træffetider under covid-19.
Vores lokalafdelinger sagsbehandler fortsat, men må prioritere sagerne efter deadlines mv. Beregn længere svartid og ventetid ved telefonen. Se under: https://llo.dk/om-llo/afdelinger for nærmere information.
Information til lejere om covid-19. Læs her.
En guide over de mest forekommende problemstillinger ift. udlejer, huslejenævnssager, ind- og fraflytningssager, karantæne mv., og hvordan du bør forholde dig til dem.
Find din LLO-afdeling her.
Servicekontoret i Aarhus
Servicekontoret er lukket for personlig henvendelse indtil videre. Telefontid mandag, tirsdag og onsdag kl. 13-16, men med nedsat bemanding. Mail tjekkes dagligt og sagsbehandling foretages.