Viborg

Tage-Hansens Gade 27B,
8000 Aarhus C.
Kontakt: servicekontoret@llo.dk
Telefontider | |
---|---|
Tirsdag | 10-12 |
Torsdag | 14-16 |
Personlig henv. | |
---|---|
Husk, vi er en medlemsorganisation og rådgivning kræver derfor medlemskab.
Henvender du dig som ikke-medlem, vurderer vi om din sag kan behandles, men vi rådgiver ikke.
NB: Sagsbehandling sker ved LLO's Servicekontor i Aarhus. Bliver du henvist af din lokalafdeling eller har du en verserende sag, så kan Servicekontoret kontaktes på telefon 33 86 09 20 tirsdag 10-12 og torsdag kl. 14 - 16. eller på mail: servicekontoret@llo.dk
Hav gerne dit medlemsnummer parat, når du kontakter os.
Kontingentsatserne er:
Enkelt medlemskab: Indmeldelse og første ½-år 990,00 kr.
Efterfølgende 495,00 kr. pr. ½-år
Erhvervs medlemskab: Indmeldelse og første ½-år 1.090,00 kr.
Efterfølgende 545,00 kr. pr. ½-år.
Medlemskab gennem almene afdelinger og beboerrepræsentationer 240,00 kr. pr. lejemål pr. år, hvor der er tegnet en sekretariatsaftale med LLO.
NB: Fra 1. januar 2021 ændres prisen for en sekretariatesaftale til 300,00 kr. pr. år / 25 kr. pr. måned.
Som medlem af Lejernes LO får du:
- Rådgivning pr. telefon
- Rådgivning pr. mail
- Medlemsbladet Vi Lejere
Når du mailer/ringer/skriver herind:
Hvis du allerede har en sag oprettet, er det meget vigtigt at nævne sagsnummeret eller sagsadressen.
Ringer/skriver du herind for rådgivning etc. uden at have en igangværende sag, er det meget vigtigt at gøre opmærksom på dette - det sikrer dig i sidste ende hurtigere betjening.
Hvis du sender materiale herind, som kan danne grundlag for en sag, er det vigtigt at medsende alle relevante papirer første gang, så sagen hurtigere kan opstartes.
Når du kommer herind:
Møder du hos os, så husk at medbringe alle relevante papirer. Meget gerne i en kopi, som du kan aflevere.
Lejekontrakten (hvis du har en) er næsten altid nødvendig, ligesom breve mellem dig og udlejer også tit er vigtige. Kort og godt: Medbring hellere for meget end for lidt.
Der er mange gode grunde til et medlemskab af Lejernes LO. Du kan selv stå med akutte problemer, du kan have brug for et godt råd - og en ekstra sikkerhed, hvis der senere skulle opstå problemer.
Men medlemskab er også vigtigt for sagens skyld. Uden medlemmer var vi ikke til rådighed, når lejere får behov for hjælp. Støt derfor også en god sag.