Har du brug for rådgivning?

Har du brug for hjælp - klik her

Lejernes Landsorganisation er en sammenslutning af selvstændige afdelinger, hvor man som medlem kan få råd, vejledning og assistance. Lejernes Landsorganisation er en medlemsorganisation. Vi modtager ikke offentlig støtte. Vores mulighed for at være til rådighed for dig og andre lejere bygger derfor på medlemskab.

 

Aarhus

LLO-Servicekontoret Aarhus
Tage-Hansens Gade 27 B,
8000 Aarhus C.
Telefontider
Tirsdag 13-16
Onsdag 13-16
Personlig henv.
Torsdag 14-17
Gå til hjemmeside
33 86 09 20

Servicekontoret i Aarhus holder ferielukket i ugerne 29 og 30 (17.7.2017 - 28.7.2017).

I dette tidsrum vil medlemmer ikke kunne modtage rådgivning. 

 

LLO Aarhus afdelingen holder ferielukket i uge 26 og 30.

Således er der lukket fra den 26/06-17 - 28/06-17, begge dage inkl. og Lukket fra den 22/07-17 - 31/07-17, begge dage inkl. Mail tjekkes løbende.

 

Medlemsservicen for LLO Aarhus varetages af LLO's Servicekontor i Aarhus.

Der er mange gode grunde til et medlemskab af Lejernes LO. Du kan selv stå med akutte problemer, du kan have brug for et godt råd - og en ekstra sikkerhed, hvis der senere skulle opstå problemer.

Men medlemskab er også vigtigt for sagens skyld. Uden medlemmer var vi ikke til rådighed, når lejere får behov for hjælp. Støt derfor også en god sag.

Kontingentsatserne er:

Boliglejere: 680 kr. pr. halve år

Erhvervslejere: 780 kr. pr. halve år

Efter det første halve år er kontingentet henholdsvis på 340 kr. og 390 kr. pr. halvår.

Lejere indmeldt efter tidligere kontingentsatser indenfor det seneste år kan blive bedt om at betale et sagsgebyr på 300 kr., ved sagsmæssig hjælp indenfor det første medlemsår. Gebyret tilbagebetales, ligesom kontingentet, ikke.

Lejere i privatejede udlejningsejendomme har flere rettigheder, hvis de stifter en beboerrepræsentation. Det er en rigtig god idé, særligt hvis der er tale om en større ejendom. Kontakt os på kontoret, hvis I er interesserede i at høre nærmere. Vi kommer gerne ud til et møde, hvis der skal træffes beslutning om etablering af en beboerrepræsentation.

Når du mailer/ringer/skriver herind:

Hvis du allerede har en sag oprettet, er det meget vigtigt at nævne sagsnummeret eller sagsadressen.

Ringer/skriver du herind for rådgivning etc. uden at have en igangværende sag, er det meget vigtigt at gøre opmærksom på dette - det sikrer dig i sidste ende hurtigere betjening.

Hvis du sender materiale herind, som kan danne grundlag for en sag, er det vigtigt at medsende alle relevante papirer første gang, så sagen hurtigere kan opstartes.

Når du kommer herind:

Møder du hos os, så husk at medbringe alle relevante papirer. Meget gerne i en kopi, som du kan aflevere.

Lejekontrakten (hvis du har en) er næsten altid nødvendig, ligesom breve mellem dig og udlejer også tit er vigtige. Kort og godt: Medbring hellere for meget end for lidt.

 

Accepter cookies fra denne hjemmeside

Denne hjemmeside anvender cookies til at følge din adfærd og forbedre brugeroplevelsen på siderne

Du kan altid slette cookies via indstillingerne i din browser